verjaardag!!! - Reisverslag uit Arnos Vale, St. Vincent van spreadtheworld - WaarBenJij.nu verjaardag!!! - Reisverslag uit Arnos Vale, St. Vincent van spreadtheworld - WaarBenJij.nu

verjaardag!!!

Blijf op de hoogte en volg

03 Juli 2013 | St. Vincent, Arnos Vale

verlanglijstje :

tuinaarde
chocoladerepen
geiten, kippen en kittens
appeljam
instant mochacino
kapmes
uitje naar Bequia ( http://bequiatourism.com/island.htm )

Versiering van solar energy lampionnetjes.
We zijn dit keer echt verplicht zélf een verjaardagstaart te maken, anders is hij echt niet te eten. (En zonder slagroom, want dat is hier niet).
Bezoek van honden i.p.v. mensen.
Een sprinkhaan over mijn scherm terwijl ik verjaardagswensen lees.
E-cards zijn persoonlijker dan ooit, want we hebben hier geen brievenbus.
Versiering met waterballonnen.
Met honderd procent zekerheid warm weer.
De groenteman die me een fijne verjaardag wenst, samen met de andere groenteman en de man die altijd bij ze zit om te chillen.
We trakteren onszelf met chips en chocoladerepen, vitamalt en fruit cocktails.
Mijn eerste verjaardag in het buitenland is iets anders dan normaal!

Verder wilde ik nog even zeggen dat hier een rups liep. Nou, zo vreemd heb ik ze nog nooit gezien. Anthony was opeens super stil en toen ik uit de douche kwam, was het eerste dat er een hele grote rups zat. 'Hmm, oké, ik kom zo wel even kijken hoor, één moment.' 'Ja, Biscuit had hem bijna opgegeten'. 'Oja, en hij heeft een gezicht'. 'WAT?'.
En inderdaad, hij had een gezicht. Met Zulu lippen. En uit die lippen kwam even later zijn eigen echte rupsenhoofd weer tevoorschijn. Iemand een idee wat dit voor rups is?

En het laatste wat ik vandaag wil posten is het perfecte recept voor American pancakes!
Je moet ze echt een keer proberen. En écht de eieren scheiden. En het eiwit echt heel fluffy kloppen met de mixer. En je hoeft ze niet in boter te bakken als je een goede anti aanbak pan hebt. Dan kan je namelijk de boter bewaren om erop te doen! Of plakjes banaan met honing en poedersuiker. Of stroop met kaneel. Of je gooit er rozijnen in.
http://www.smulweb.nl/recepten/1139114/Pancakes

Ik hoop dat het goed gaat met jullie!!! Een fijne dag toegewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Feb. 2011
Verslag gelezen: 1130
Totaal aantal bezoekers 64451

Voorgaande reizen:

14 Mei 2013 - 13 Mei 2014

Baking News

22 November 2011 - 18 Maart 2012

To St. Vincent and the Grenadines

11 April 2011 - 15 April 2011

Berlin - Citytrip -

16 Maart 2011 - 24 Maart 2011

Finike

21 Februari 2011 - 22 Februari 2011

Cycling trip Zoetermeer-Almere

01 December 2007 - 10 Mei 2008

Inis Mor and the organic farm An Charraig

03 Juli 1989 - 30 November -0001

Life

Landen bezocht: