verjaardag!!! - Reisverslag uit Arnos Vale, St. Vincent van spreadtheworld - WaarBenJij.nu verjaardag!!! - Reisverslag uit Arnos Vale, St. Vincent van spreadtheworld - WaarBenJij.nu

verjaardag!!!

geiten, kippen en kittens
appeljam
instant mochacino
kapmes
uitje naar Bequia ( http://bequiatourism.com/island.htm )

Versiering van solar energy lampionnetjes.
We zijn dit keer echt verplicht zélf een verjaardagstaart te maken, anders is hij echt niet te eten. (En zonder slagroom, want dat is hier niet).
Bezoek van honden i.p.v. mensen.
Een sprinkhaan over mijn scherm terwijl ik verjaardagswensen lees.
E-cards zijn persoonlijker dan ooit, want we hebben hier geen brievenbus.
Versiering met waterballonnen.
Met honderd procent zekerheid warm weer.
De groenteman die me een fijne verjaardag wenst, samen met de andere groenteman en de man die altijd bij ze zit om te chillen.
We trakteren onszelf met chips en chocoladerepen, vitamalt en fruit cocktails.
Mijn eerste verjaardag in het buitenland is iets anders dan normaal!

Verder wilde ik nog even zeggen dat hier een rups liep. Nou, zo vreemd heb ik ze nog nooit gezien. Anthony was opeens super stil en toen ik uit de douche kwam, was het eerste dat er een hele grote rups zat. 'Hmm, oké, ik kom zo wel even kijken hoor, één moment.' 'Ja, Biscuit had hem bijna opgegeten'. 'Oja, en hij heeft een gezicht'. 'WAT?'.
En inderdaad, hij had een gezicht. Met Zulu lippen. En uit die lippen kwam even later zijn eigen echte rupsenhoofd weer tevoorschijn. Iemand een idee wat dit voor rups is?

En het laatste wat ik vandaag wil posten is het perfecte recept voor American pancakes!
Je moet ze echt een keer proberen. En écht de eieren scheiden. En het eiwit echt heel fluffy kloppen met de mixer. En je hoeft ze niet in boter te bakken als je een goede anti aanbak pan hebt. Dan kan je namelijk de boter bewaren om erop te doen! Of plakjes banaan met honing en poedersuiker. Of stroop met kaneel. Of je gooit er rozijnen in.

Ik hoop dat het goed gaat met jullie!!! Een fijne dag toegewenst!