wafels - Reisverslag uit Arnos Vale, St. Vincent van spreadtheworld - WaarBenJij.nu wafels - Reisverslag uit Arnos Vale, St. Vincent van spreadtheworld - WaarBenJij.nu

wafels

Blijf op de hoogte en volg

22 Mei 2013 | St. Vincent, Arnos Vale

Geïnspireerd door Marloes, en met behulp van het wafelijzer van mijn moeder, heb ik wafels gebakken. Het rook heerlijk en we aten de verse, nog warme wafels met naar botersmakende stroop. We hebben besloten dat we deze ook gaan verkopen.
Afgelopen dagen zijn we naar de stad geweest, en het ging eigenlijk allemaal vrij vlot. Toen we naar het gebouw gingen waar we mijn visum moeten halen, mocht ik niet naar binnen omdat ik alleen een hemdje aan had; het was in de prime minister’s office, dus dat kon helaas niet. Toen was Roger vast gegaan en hebben Anthony en ik binnen 5 minuten een shirt voor 3 euro gevonden. Toen we weer bij het gebouw kwamen, stak de man zijn duim omhoog, knikte relaxed en we mochten gelijk naar boven. We zijn nog niet helemaal klaar met regelen, maar het meeste is eigenlijk al gedaan. En als we daarmee klaar zijn kunnen we beginnen met het bakken!
Toen we in stad waren, zijn we ook nog langs Anthony’s nicht Monique gegaan. Ze is zwanger en krijgt binnenkort een kind! Net als onze buren van het appartement en net als Antonio, die ook op dit stuk grond woont. Veel baby’s dus!
Baxter was trouwens lekker bezig. Toen we gisteren thuis kwamen van de stad, had hij een slang gevangen en doodgebeten. Toen we vandaag thuiskwamen van de stad, schoot Baxter opeens weg in de struiken en kwam terug met iets wat leek op een krop sla, toen op een enorme kikker en uiteindelijk bleek het een behoorlijke leguaan (iguana) te zijn. Anthony en ik hadden hem al opgegeven maar Roger heeft hem gered uit Baxter’s mond, wél met twee gaten in zijn staart, maar hij was toch de boom ingeklommen.
Mijn plantjes gaan tot nu toe heel goed. Maandag al kwamen de eerste Italiaanse pluksla plantjes uit de grond, en vandaag(woensdag) de courgette, tomaten en basilicum.
Het wordt steeds wat huiselijker in ons huis. Anthony en ik hebben een manier gevonden om veilig (zonder muggen, met muggennet, niet hangend op een tuinstoel waar je af kan vallen)films te kijken. We stoppen ons scherm in in het muggennet en vullen de gaten met een handdoek, en dan kunnen we gewoon op bed films kijken.
Morgen het laatste deel van visum en paspoort aanvraag, en we gaan internet voor beneden in het huisje aanvragen. Ik ben benieuwd of alles goed zal gaan!
Om foto’s te zien kan je trouwens naar deze link gaan: https://picasaweb.google.com/106103347139506727820/StVincent?authuser=0&feat=directlink
Groetjes van hier! En tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 22 Feb. 2011
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 64421

Voorgaande reizen:

14 Mei 2013 - 13 Mei 2014

Baking News

22 November 2011 - 18 Maart 2012

To St. Vincent and the Grenadines

11 April 2011 - 15 April 2011

Berlin - Citytrip -

16 Maart 2011 - 24 Maart 2011

Finike

21 Februari 2011 - 22 Februari 2011

Cycling trip Zoetermeer-Almere

01 December 2007 - 10 Mei 2008

Inis Mor and the organic farm An Charraig

03 Juli 1989 - 30 November -0001

Life

Landen bezocht: